Mluvil jsem s Lily Ray ze společnosti Path Interactive v jeho new-yorské kanceláři ohledně tématu aktualizací jádra algoritmu Google. Zeptal jsem se Lily, autora článků na webovém portálu Search Engine Land a SMX prezentujícího, jak vlastně její tým přistupuje k úkonům pomoci jejich novým zákazníkům, kteří byli negativně ovlivněni aktualizací jádra algoritmu, aby zlepšili jejich hodnocení. Jak jistě víte, společnost Google uvedla, že neexistují žádné opravy po aktualizaci jádra algoritmu, ale také jistě víte, že tohle klientům říci nemůžete – pardon, tohle opravit nejde.
 
V tomto video rozhovoru jsme diskutovali o tom, jak musí webové stránky začít budovat důvěru skrze jejich zaměstnance a autory. Také jsme diskutovali výzvy, kterým musí Lily čelit, když přesvědčuje své klienty o tom, že jejich interní zaměstnanci musí být daleko více aktivní v tvorbě obsahu na webové stránce. Konverzace následně přešla k problémům s Googlem, který je více či méně transparentní ohledně aktualizací algoritmů.

Rate this post