Přistávací stránky mohou tvořit nebo zbořit váš digitální marketing

 
Pokud se právě nyní díváte po způsobu, jak shromáždit nějaké vodítka pro váš byznys, potřebujete pořádnou strategii pro přistávací stránky. Jako každá jiná marketingová taktika, i tato může být zvládnuta dobře či může ztroskotat na špatném provedení. Abyste viděli ty největší návraty investic, společnosti a firmy musí budovat efektivní přistávací stránky, poté je testovat a optimalizovat, aby tak mohly maximalizovat své poměry převodů.
 
Tato příručka od SharpSpring je napsáno pro jakéhokoliv marketéra, který hledá nějakou iniciativu či chce zlepšit svou strategii přistávacích stránek. Provede vás vším, co musíte vědět, abyste tak mohli vytvářet a optimalizovat přistávací stránky pro vaše webové stránky.
 
Stáhněte si vlastní kopii, abyste zjistili:

  • Co je a co není přistávací stránka
  • Vše o plánování a vytváření perfektní přistávací stránky
  • Vše o testování a optimalizaci: proč nejsou vaše přistávací stránky nikdy „hotové“

 
Navštivte proto Digital Marketing Depot ke stažení „Tvorba přistávacích stránek, které převádějí“.

Rate this post